2010-06-13 | 07:38:36

Önskelista.

Om det är möjligt, ännu tröttare idag.
Det pratades en hel del om London igår, och mitt ressug som legat lite på vil, blossade upp igen. Så igår när jag skulle sova låg jag istället och fantiserade om allt roligt jag skulle kunna göra där. Lite roligt, eftersom jag aldrig varit där och har ingen aning om vad som finns att göra !!

Jag fyller år om exakt en vecka, så om det är någon vänlig själ som vill ge mig en Londonresa i present, så skulle ingen bli lyckligare än jag !!

Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet, stressdagen nummer ett. Då jag ska beställa, ha rast och kassajour i princip samtidigt.

Kjam !!



Här skulle jag köpa chokladmousse-det har Maria sagt.


Här skulle jag köpa Chai.


Här skulle jag köpa T och gå runt och bara titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback