2010-06-10 | 18:45:36

Studenten.

Hemma igen, jag fick mina smulgubbar. Så nu ska de ner i en kruka, växa och ge mig massor med goda bär. Perfekt att ha i frukostfilen på morgonen......mmmmm det vattnas typ i munnen på mig.

Solen värmer faktiskt lite här idag, håller tummarna att det håller i sig i morgon också, för alla studenters skull.
Fy vad kul man hade sista veckan i skolan. Inget vettigt att göra, man träffades bara, hittade på bus, hälsade på lärarna, mös, partade och umgicks. Jag blir alltid lika avis när jag ser alla som går ut, sitta i parken, äta picknick, dricka lite bubbel och bara ha hur kul som helst.


Det var många år sedan man tog studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback