2010-06-15 | 05:30:13

The blåställ is on.

När klockan ringde fem i morse var jag helt övertygad om att det var R som skulle upp, för inte kunde det väl vara jag ??!!
Han påstod dock att det var jag som skulle kliva upp, så det var bara att lyda. Tur att jag tog mig i säng i hyfsad tid igår, för pigg är jag inte direkt.
Första "riktiga" passet på Coop sen i höstas, nu börjar allvaret om. Fem veckors hårt slit, sen fyra veckor underbar semester.

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka "starkt" T så jag kommer igång.


Kommentarer
Jennie w skrev:

Kul att du är tillbaka jag börjar kl 13 i dag och då har nog du gått hem :)

Men vi syns kanske senare i veckan.

2010-06-15 | 08:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback