2010-03-04 | 19:22:57

Bra dag nästan hela dagen.

Hej allihopa.
Blir inte så mkt bloggande ikväll. Jag och mamma hade det bra i Skellefteå fram till vi blev rejält påkörda bakifrån av en annan bil då vi stod stilla vid en korsning. Bilen klarade sig faktiskt riktigt bra och både mamma och jag är helt ok.
Jag känner dock av lite i ryggen, men jag tror det mesta sitter i musklerna. Är det sämre i morgon åker jag för att få det uppkollat.
Dock är jag helt slut, den adrenalinkicken man får tar verkligen musten ur en. Så jag ska däcka i soffan nu. Helt knäckt.

Vi får höras i morgon !!

Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Men huvva, vilken tur det gick bra för er iaf. Men ajbaja att ni inte for och kollade på vårdcentralen på en gång. Det ska man göra för ev framtida besvär! Men hoppas du mår bra imorrn iaf!

2010-03-04 | 19:34:34
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Anonym skrev:

usch då, du SKA på vårdcentralen i morgon och dokumentera allt du kan få problem längre fram och anmäl till försäkringsbolaget

2010-03-04 | 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback