2010-03-05 | 11:00:37

Dagen efter.

Hur känns det då idag ??
Tja i kroppen känner jag mig bättre än igår. Lite träningsvärk känsla i ryggfileérna men annars ingenting.
Dock drabbades jag av sjukt dåligt samvete igår kväll.
Tänk om mamma får problem med rugg och nacke i framtiden, då är det ju mitt fel.
Det var jag som ville åka till Skellefteå.
Det var jag som körde bilen.
Mamma hade på känn redan när vi åkte att någonting skulle hända, hon ville nästan inte ens åka på morgonen.
Hon är lite psykisk av sig (haha alltså synsk).

Har iallfall pratat med vårdcentralen och hon skrev ned allt som hade hänt, samt ordinerade massor med smärtstillande eftersom reaktionen kan komma långt senare.
Sitter nu och väntar på att få prata med någon på mitt försäkringsbolag.

Klart, nu ska jag ned på stan och försöka glömma saker och ting !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback