2010-03-23 | 16:51:41

Det tar sig.

Efter några krokodiltårar (japp har bölat som ett barn) arga tankar, slitet hår och mkt mkt annat så haar jag kommit igång litegrann med rapporten. Den är nästan fyra sidor lång och då har jag inte ens kommit till andra intervjun. Dock tycker jag verkligen att det är skitsvårt att hitta vetenskapliga artiklar som är relevanta inom ämnena socialt stöd och coping.
Så om någon har några bra tips på sökord, var för all del inte blyga.

Nu måste jag dock gå ner och storhandla, både kylen och magen är tom.

Kommentarer
Emma skrev:

Ohh! Jag måste bara slänga in ett inlägg hära. Har precis just ikväll avklarat ännu en helt omöjlig examinationsuppgift. På måndag startar jag upp min C-uppsats och har redan hjärtat i halsgropen... Men jag VET att det går, det gör det alltid. Så kommer det även att göra för dig. Promise. :)

2010-03-23 | 21:54:31
URL: http://emmae.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback