2010-03-02 | 19:21:47

Grubblerier och glass.

Försökte ta en bättre bild i hissen, men jag tror inte att de blev så mkt bättre.



Har fått förfrågan om att åka ner på Goldenklubben sektionsdagar i slutet av mars. HUr kul som helst vore det, dock så jobbar jag lördagen, och det är ju det hära med pengar. Resan och allt står GRK för, men förlorad arbetsförtjänst.
Jag sitter och grubblar hur jag ska göra.

När jag var och storhandlade så såg jag till min stora förtjusning att vårens glassnyheter har börjat ramla in.







Den med muffins fick följa med hem, det kan ju lixom bara inte gå fel !! Den med vit choklad och trädgårdsbär känns mer som en glass för riktigt varma dagar. Den från SIA åker nog ner i vagnen nästa gång jag handlar.

Nu ska jag dammsuga för att sedan krypa ner i soffan.
Skolan, den får vänta en dag till.


Ida jag klipper mig hos Katta på Lime, superbra !!

Kommentarer
Tone skrev:

Haha då har jag lyckats med bilderna iaf :)

Var muffinglassen god? Såg supergott ut

2010-03-02 | 21:02:22
URL: http://tone021.blogg.se/
AnnaPanna skrev:

Såg väldigt snyggt ut i håret! Längtar själv efter att få klippa mig, men ska spara ut så jag har nått att göra frisyr av till bröllopet... Hoppas glassen var god!

2010-03-02 | 21:04:30
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Mrs Li skrev:

Du blev jättefin gumman! :) Jag tror att du kommer vara värsta blonda bruttan i sommar!! ;)

2010-03-02 | 23:54:50
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback