2010-03-19 | 18:24:58

IKEA-trippen.

IKEA i Haparanda brukar alltid har superdålig vegmat. Oftast finns bara pasta med ihopkokad gegga.
Så hör och häpna blev jag inte förvånad när den utlovade vegmaten fanns denna gången !!
Broccolibiffar med röbetssås typ.
Och vilken färg såsen hade, alldeles ceriserosa, den var så vacker !!




Dock framgår det tyvärr inte riktigt på bilderna, hur SNYGG färg det faktiskt var på såsen.


Se, inte alls nå mkt i vagnen. Jag och mamma delade ju tom !!

Det var iallafall en mkt trevlig resa, lagom med folk i butiken och jag tror mamma blev nöjd. Hon hittade en superfin spegel till loftstugan på gården.
Dock längtar jag redan dit igen, shoppa mera ni vet !!
Jag skulle behöva nya utemöbler till den andra balkongen.
Nån som vill hänga på ??


Kommentarer
Danielle på HeavenlyCupcake skrev:

Hej Jenny!

Brownies är en av mina favoriter, det går så snabbt och baka. Tyvärr måste man ha liiite mer tålamod än jag om man ska få riktigt goda, man måste nämligen ha dem i kylskåpet ett tag, helst över natten för att de ska bli helt superduper perfekta!



Jag skulle rekommendera Martha Stewarts som jag har på bloggen, de är riktigt goda, antagligen de bästa jag ätit! De jag bakade nu i veckan var också superbra, gillar du inte den starka smaken med chili så kan du utesluta den.



Lycka till med bakandet! Hör gärna av dig om hur det gick och vad du tyckte.

2010-03-19 | 19:43:27
URL: http://www.heavenlycupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback