2010-03-06 | 16:30:46

Japp de gick att äta.

Inte illa pinkat.
Kanske kunde man ha skippar hallonen, eller rullat dem i socker innan. De blev lite sura, men jag gillar ju sånt men jag tänker på andra som kanske inte är så förtjust i surheter.

Efter jag hade tagit bilderna så kom jag på en strålande ide´. Glass till !!
Mmmm underbart gott.
Jag var ju självklart tvungen att smaka, kan ju inte bjuda på saker som jag inte ens vet om de är ätbara.
Eller hur ??!!


Mina såg helt ok ut.


Muffins och mjölk. Finns det ngt bättre ??




Det var fler som ville smaka !!


Kommentarer
Danielle på HeavenlyCupcake skrev:

Roligt att höra att jag kunde rädda någons dag! Jag är så glad att min sambos gammelmorfar lärde mig att baka hans lunsaringar innan han gick bort, det är så mycket värt att kunna baka dem nu och tänka på honom. Hoppas receptet på tunnbröd kommer ha samma lyckliga inverkan på dig! Och nu kan ju du bjuda tillbaka på några till din farmor. Ha en bra helg!

2010-03-06 | 20:56:42
URL: http://www.heavenlycupcake.se
T skrev:

Japp, jag tror han vinkar!!



puss!

2010-03-06 | 21:31:26
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Mr Li skrev:

Jättegoda muffins!!!!!!

Tur att du är så bra på att baka, man kan ju inte räkna med att få nått så gott av Maria =)

2010-03-07 | 00:24:33
Kalasgott skrev:

Grattis, du är en av vinnarna i min bloggtävling om ballerina kladdkaka! Maila mig din adress så skickar vi paketet till dig så snart som möjligt! Kramar, Jennie.

2010-03-07 | 09:48:47
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback