2010-03-29 | 06:24:14

Knäckt.

Såhära på måndagen innan påsk, känner jag mig helt knäckt.
Haha ja ni ser ju vilken nivå jag är på !!
Kom hem strax före tio igår, men då var jag ju tvungen varva ned, packa upp och läsa era blogginlägg. 175 st hade ni hunnit med. Nu sorterar jag en del, men ändå. Jag var lixom bara tvungen att läsa igenom lite, se vad ni har haft för er och så.
Kom inte i säng förrän efter tolv och upp klockan fem.
Jag känner mig sååååå på G.

Blir nog att sova en stund efter skolan skulle ja tro, annars somnar jag väl runt klockan sex ikväll.
Resan var trevlig, men den bjöd på en hel del oväntade saker. Vad, berättar jag senare. För nu måste jag göra mig klar.
Någon har berättat att bussen väntar inte.

Ha en bra start på veckan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback