2010-03-08 | 11:10:29

Lilla Mari.

Alltså innan krocken och allt det dära, så hade jag och mamma en riktigt trevlig dag i Skellefteå.
Vi strosade i affärer och fikade på ett av mina absoluta favorit cafeér, Lilla Mari. Det är ligger lite bakom allt och man kan lätt missa det om man inte vet vart det ligger. Lokalen är gammal och man har försökt bevara den stilen helt igenom. Att fikat sen är super gott, och personalen trevlig, tja det gör ju inte saken sämre !!












Söta T-burkar.


Hm vad ska man välja ??


Blev en smörgås med en UNDERBAR fetaoströra på.



Så har ni vägarna förbi Skellefteå tycker jag verkligen att ni ska ta er tiden att kika in här !!

Kommentarer
Anneli skrev:

Lilla Mari är mitt favoritcafé också! Jag älskar att vara där vid juletid, det luktar alltid kanel och kardemumma där vid jul och julkänslan infinner sig direkt. Jag och en kompis åker alltid på en julklapps-shopping-tur till Skellefteå vid jul och då är Lilla Mari ett obligatoriskt inslag :) Vi åt en underbar pepparkaksrulle där förra året, typ rulltårta med pepparkakssmak och lingongrädde som fyllning. Ungefär hur gott som helst ;)



Kramar

2010-03-08 | 11:17:41
URL: http://annelip.blogspot.com
AnnaPanna skrev:

Åh vad avis jag blev. Längtar efter att få fara och fika där. Var evigheter sen. :D

2010-03-08 | 11:27:00
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
T skrev:

Ser grymt mysigt ut, lite Hummlan feeling om Lilla Mari.



puss,kram

2010-03-08 | 11:45:23
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback