2010-03-01 | 10:25:56

Måndag och ny månad.

Så var det måndag, ny månad och det känns som om tiden bara rusar iväg.
Min dag började väl sisådär, den stora datorn vägrar starta, filen var slut, halsen gör ont och utanför mitt fönster snöar det som bara den.

Men jag tänker se det positivt, det mesta av det iallafall. Eftersom jag är lite krasslig och vädret ser ut som det gör, blir det helt enkelt en inomhusdag idag. Läsa lite skolböcker, läsa lite Jenny-böcker och dricka massor med gott T.
Vi har hemmastudier hela veckan, och jag har en hel del som måste göras. Tänker dock försöka att inte stressa upp mig utan att göra en sak i taget, lugnt och stabilt.


Sen ska jag bara säga att mina T-planer fortfarande lever. Bara några smååååå detaljer kvar. Och jag jobbar på det ska ni veta. Men hellre göra rätt direkt, än gör om gör rätt.

Nu kom min post, och som ni vet älskar jag att få post !!
Adjö !!

Kommentarer
Johanna skrev:

Fin blogg :)

2010-03-01 | 10:43:37
URL: http://hovergren.blogg.se/
Sara skrev:

SV: Tack så mycket! Känns riktigt bra :) Hoppas du har en bra start på veckan. Och den nya månaden ;) Kram

2010-03-01 | 11:59:53
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback