2010-03-25 | 21:17:01

Mina våfflor kickade ass !!

Våfflorna blev grymma om jag får säga det själv !!
Dock blev jag lite orolig ett tag, första laggen fastnade rejält. Mamma har ett gammalt våffeljärn, det gör fantastiska våfflor, men kan ha ett lite eget liv ibland.
Jag fick då högsta betyg av alla.
Dock glömde jag fota hur våfflorna såg ut, de gick åt för fort helt enkelt. Provade med den sista smeten att göra chokladvåfflor, för en chokladgalning som mig, så ja, tårna krullade sig nästan. Hehe.


Min första helt egenhändigt gjorde våffelsmet påväg mot Munkis.

Nu måste jag sätta mig ned och skriva en packlista inför lördagen. Får inte ta med mig så mkt, men samtidigt så vill jag inte ha med mig för lite.
Någon som känner igen sig ??

Kommentarer
Johanna skrev:

Mums på våfflor! Jag gjorde också egna idag, så himla gott blev det :D Och min första våffla fastnade också i järnet, jag hade väl inte riktigt fått in taktiken i hur man smorde det ;)

2010-03-25 | 22:40:13
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback