2010-03-15 | 22:08:43

One perfect time.

Ursäkta frånvaron på eftermiddagen.
Den blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Hur som haver, jag ska faktiskt krypa i säng redan nu. Ska upp tidigt i morgon och jag gick upp hyfsat tidigt i morse.
Måste bara säga att jag blev supernöjd med håret mitt i lördags, de lixom gjorde allt jag bad det om.
Försökte göra samma sak igen, men det funkar inte alls.
Varför är det så ??
Vare lixom bara en lyckoträff, att månen, alla stjärnorna och solen låg i exakt rätt position eller vad ??



Aja man kanske får vara glad att det funkade åteminstone EN gång, det är ju bättre än ingen gång.
Nä nu ska jag sluta svammla och hoppa i säng. Det har varit en lång dag.

Kjam !!


Kommentarer
Lillasyzter skrev:

hej! det vore superkul om du ville vara med och tävla i min blogg om att bli veckans outfit :)

2010-03-15 | 22:46:04
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback