2010-03-22 | 06:23:47

Tjött.

Fy, idag är jag inte pigg alltså. Hur trött som helst, och då var jag ändå i säng strax baki tio.
Pensionärsvarning på mig eller, fast de brukar ju kliva upp runt fyra på morgonen och vara superpigga.
Det är inte jag idag.

Ska strax sätta mig på bussen och sova på vägen till skolan. Ska ta med mig lite böcker som jag ska läsa till mitt arbete. Ikväll blir det att skriva på det, och i morgon med. Sen kan jag lämna skiten åt sitt öde.

lördag åker jag till Stockholm !! Blev ju erbjuden att åka på Goldenklubbens sektionsdagar, och allt löste sig så jag fick åka. Jag har lite pirr i magen just nu, flyga, åka med någon man inte känner och så. Samtidigt så vet jag att det är nyttigt, man växer lite grann efteråt, men innan är det pirrigt.
Vi åker hem lite senare på söndag så vi förhoppningsvis hinner göra stan oxå.
Så en fråga till er som bor i huvudstaden : Hur länge har affärerna öppet på söndagar, och hur lång tid tar det in till stan från Upplands Väsby ??

Oavsett om jag orkar eller inte så måste jag nu göra mig helt klar, så jag slipper springa till bussen.
Ha en skön måndag !!


Kommentarer
Anonym skrev:

shit:) tvättmaskin alltså! det var ju snäppet värre:D också en shuffle eller?

2010-03-22 | 09:20:04
URL: http://karinolofsson.se
Cissi skrev:



Vilket sammanträffande..jag som kanske flyttar ner på lördag, haha! Kommer ha mkt på agendan men kanske hinner en fika på söndag?? :P Du kan ju återkoppla på sms eller face :)

2010-03-22 | 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback