2010-03-23 | 12:11:57

Underbara, underbara sol !!

Om ni bara visste hur gott jag och hundarna mår just nu.
Sitter på en av balkongerna, solen strålar, det äv vindstilla (termomentern som ligger i den gassande solen visa 28 grader.) Hundarna har lagt sig ned och bara njuter, de suckar lite sådära härligt då och då.

Här skulle jag kunna sitta hela dagen, eller iallafall tills solen försvinner. Men jag har ju mitt arbete att göra också.
Har hunnit med en härlig promenad, det kändes som om vi skulle kunna gå hur långt som helst. Benen gick av sig själva, tankarna svävade fritt, jag hamnade i flow. Såg en massa löpare som var ute och sprang, jag önskar så att jag var en riktig löpare, men det är jag tyvärr inte. Kanske kan denna våren var den våren som jag också blir en sådan, dock är jag mkt tveksam. Det ser så underbart härligt ut när de springer där på lätta fötter över vattenpölar och snö. När jag springer varken känns det eller ser särskilt lätt ut.

Nä läsa lite bloggar och sen skolan. Jag vet hur gott jag kommer må när jag gjort rapporten, det är det som motiverar mig just nu !!





Update: 68 inlägg på bloglovin, U guys are killing me. Hur ska jag hinna med skolan idag har ni tänkt ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback