2010-03-07 | 10:05:31

Vasaloppet.

Klev upp halv åtta för att se Vasaloppet.
Snacka om att det ger starka barndomsminnen. Alltid när man vaknade denna söndagen och klev upp så satt pappa vid TVn och tittade.
Man gjorde i ordning sin frukost, oftast varm choklad och polarbröd med ost, och satte sig för att titta med honom.
Vi satt där sida vid sida i många timmar, kanske sa vi inte så mkt till varandra men det fanns en tyst förståelse mellan oss.
Fick lust att åka ut i morse för att sätta mig där i soffan brevid honom, men ärligt talat var jag lite för trött för det.
Jag har ändå fått i mig min frukost i soffan.
*mys*.

Vi hade så trevlig igår att tiden bara flög iväg, så det blev lite sent i säng.
Bilder och mera kommer sen.
Nu ska jag krypa ned under täcket, läsa bloggar och fortsätta se.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback