2010-05-12 | 16:40:08

All alone.

Adrenalinkicken har avtagit och det börjar kännas i kroppen. Känns nästan som om jag sprungit ett marathon eller liknande. Huvudet hänger inte riktigt med heller.
Sambon jobbar tyvärr kväll ikväll, så jag är all alone. Dock är han ledig både i morgon och på fredag så vi får lixom en helg tillsammans trots att vi båda jobbar lördag och söndag. Är det bra väder ska vi cykla 3,5 mil i morgon, Infjärden Runt är ett lopp som alltså går i morgon.
Har köpt hem en liten present åt honom oxå, för stackarn har fått stå ut med ett och annat innan föreläsningen och så.

Ikväll blir det nog ganska så lugnt. Köpt hem en tidning och hade tänkt sätta mig med den i soffan, glo lite på TV och alltmänt softa och känna mig stolt över mig själv.

Vad ska ni göra ikväll ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback