2010-05-15 | 21:07:15

Det ska vara gött.

Det snurrar en liten låt i mitt huvud just nu.

Det ska va´ gött att leva, annars kan det kvetta.

Sitter på balkongen, lyssnar på stadens ljud, dricker en kopp T, läser mina favoritbloggar och doftar på Blueberry Scone.
Det är fortfarande alldeles ljummet och ljust ute. En påminnelse om vad som komma skall.

Just nu är livet helt enkelt gött att leva.

  







Här kommer jag sitta många långa ljusa sommarnätter. Kanske blir det även att sitta här med goda vänner och dricka några goda drinkar. Böcker kommer läsas här och föhoppningvis hittar jag det lugn jag en tid saknat.

Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Å så mysigt ni har det där. Vi har en stor kattbur på våran altan eftersom den inte får stå på gräset, så vi får längta vidare efter att sitta sådär. Visst luktar det där ljuset gott! Du borde prova ett som heter African Vineyard, det är en separat serie och det doftar Underbart kan jag säga! Mys på nu du! Ses!

2010-05-15 | 22:01:42
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Mikaela skrev:

Ett ljus med blåbärsscones, det låter lockande :)

2010-05-16 | 09:20:53
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback