2010-05-13 | 12:13:22

Frukost är det bästa som finns.

Frukost, åh vad jag älskar frukost !!
Om jag fick bestämma så skulle jag äta frukost flera timmar varje dag, och bara frukost.
Brödet blev gott, mmmmm nästan lika gott som det farmor brukar göra. Men bara nästan. Att sitta i hennes kök och dricka Oboy och äta stekpannebröd är ett av mina käraste barndomsminnen.
Tyvärr kunde jag inte sitta hur länge jag ville idag, njuta av att vi två är lediga tillsammans. Njuta av den lugna stunden, vi ska nämligen cykla Infjärden Runt och ska precis bege oss iväg.

Berättar sen om hur plågad min rumpa känner sig !!


Kommentarer
Anneli skrev:

Jag älskar också frukost. Galet mysigt att äta gott och länge och avsluta med en stor thékopp :) Vad var det för bröd du hade bakat förresten?



Kramar/Anneli

2010-05-13 | 20:15:35
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback