2010-05-21 | 10:45:00

Goldens till salu.

En av mina hundar (nämner inga namn) tyckte att matte skulle kliva upp 07.28.
Det tyckte inte matte.
Visst om de hade varit akutläge eller liknande men:
1. Jag visste att de redan hade varit ut på morgonen, för typ en halvtimma sen.
2. Mat förstod jag också att de hade fått, samma sak med vatten.

Jag lyckades somna om till typ 08.20 då någon utav dem (vet fortfarande inte vem den skyldige är.) lyckades spilla ut mitt vatten i hela sängen och jag vaknade med ett vrål.
Lovely.

Dock är det lika underbart varje morgon man får dra upp rullgardinen och se en klarblå himmel utanför. På balkongen där de inte blåser något är det idag 32 grader varmt. Nääääästa lite väl varmt.

Eftersom jag inte fick min planerade sovmorgon har jag hunnit olja in våra nya utemöbler, äte frukost, läsa tidningen och pilla mig i naveln. Har väl funderat på att springa ner en sväng på Gina, apoteket och beställa en tid för att slinga håret.
Snart är jag blond igen !!

Nu kommer den.

Förkylnings update:
Känslan av att kroppen inte ens orkar sitta upprätt är mindre, snorförbrukningen har minskat något, halsplågan är mycket bättre och jag hostar som en häst med kvarka.

Nu ska jag läsa bloggar !!


Som Li brukar uttrycka det: Mina änglar med dolda horn.

Kommentarer
Fia skrev:

... Om ändå min byracka kunde sova så länge någon gång.... Du är mer lyckligt lottad än du tror :)

2010-05-21 | 14:39:22
Karin skrev:

"hur" jag äter, bra fråga! men jag är en väldig småäare.. hum igår när jag kom hem från träningen åt jag först proteindrink banan.. sen middag nr 2,sen under kvällen frukt, glass med jordgubbar, ett par mackor innan jag lägger mig (äter nästan alltid innan jag lägger mig kan INTE sova på fastande mage...) sen vaknade jag till vid tretiden inatt av ljud nere på gården och då åt jag ett äpple.. jag springer alltid bäst på mornarna när jag inte ätit så mkt faktiskt, annars ädet väldigt noga med kolhydrater och rätt mat annars åker det mest om och jag får ont i magen under passet liksom:) ALLT SÅNT Med kost är individuellt så skitsvårt att säga nåt" generellt", det bästa är ju såklart att äta frukost innan men jag kliver och och kör på en gång för att hinna.. man får prova sig fram:)

2010-05-21 | 15:28:31
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback