2010-05-27 | 23:15:11

Marmeladprovet.

Det var faktiskt roligt att åka upp till skolan idag, träffa alla igen och höra hur de har haft det på sina praktiker. Ser hur alla ser ut, nya frisyrer och liknande.
Att lyssna på 2:ornas hälsoprojekt var riktigt intressant också, man fick en bild över hur man kan jobba som Hälsovägledare i framtiden.

Solen har lyst härligt här idag, så det blev middag ute på balkongen och sedan en lång härlig promenad och lite sittande i parken.

Jag har precis gjort rabarbermarmelad med vanilj, eller jag hoppas då på det. Ska snart göra marmeladprovet för att se om jag har lyckats eller inte !!

JA !!
Det blev marmelad, tror jag.
Äsch gott var det då.
Nu borde jag faktiskt sova, men burken ska ju svalna.

Så går det, när man försöker sig på att vara duktig i köket klockan elva på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback