2010-05-24 | 10:30:50

Ny vecka.

I en veckas tid har jag snörvlat, hostat, slemmat och haft ont i halsen.
För någon som knappt klarar av en nysning är det en evighet.

Men hoppet är det sista som överger människan och jag sätter all min tro till att i morgon är jag frisk som en nötkärna (varför säger man så, nötters kärnor är väl inte nå särskilt "friska" ??).
Har skickat in en rapport, som jag iof skrev klar förra veckan, men den har fått ligga och gotta till sig. Ska nog börja på den andra också, så har jag iallafall kommit igång.

Veckan bjuder på.

* Grått väder idag.
* Frissörbesök i morgon, yes blondin.
* Hjälpa mormor lite.
* Åka upp till skolan, undrar om jag vet hur man gör.
* Förhoppningsvis bio med flickorna, SATC 2.
* Funderar på att göra rabarbermarmelad.
* Fixa en morsdagspresent.
* Byta gardiner och matta.
* Skriva rapport.

Hm tja det var väl bara lite av vad veckan bjuder på.
Nu ska jag läsa lite bloggar, innan jag börjar skriva lite.

Kjam !!

Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆ skrev:

åh jag vill också se satc 2 :)

2010-05-24 | 11:22:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Theres skrev:

på tal om matta... ska du ha den eller följer den med på tippen nästa gång, som nog är snart? :)

2010-05-24 | 13:37:45
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback