2010-05-13 | 16:44:04

Vi klarade det !!

Det var riktigt härligt, fram tills vi hade en mil kvar då började det blåsa  utav bara den. Man trampade och trampade men stod i princip stilla. Tur att R har starka ben så jag kunde tolka lite på honom.
Men som sagt, innan dess var det hur härligt som helst. Solen sken och jag fick klä av mig en hel del plagg. Hatar att frysa så jag har en tendens till att överklä mig. Ibland kändes det nästan som om cykeln gick av sig själv.
Såg lite blommor på vägen också, våren är nog här iallafall. Älskar verkligen att cykla när det går så lätt så lätt. En frihetskänsla infinner sig.
Vi surrade på, kollade på hus. Alla hus var vi inte så snälla i våran bedömning med. Tur att de inte har öron.

Vi tog oss runt på två timmar och en kvart ungefär. Vi hade räknat med tre timmar så det var ju inte fy skam. Samt att sista biten cyklade vi i snigeltempo, dels för vinden men även för att jag helt saknade känsel i min rumpa, haha.
Vi pratade om att göra det till en årlig tradition så länge vädret tillåter. Dåligt väder och Jenny går INTE ihop. Självklart måste vi försöka slå tiden till nästa år också, vi är båda enorma tävlingsmänniskor så.
3,5 mil undrar om jag någonsin cyklat så långt innan ??!!

Pratades om bio ikväll, Robin Hood. Men det känns inte aktuellt just nu, två timmars sittade i en biosalong oppa hejna arslet.....nono !! Blir nog hockey istället, antigen hemma i soffan eller så går vi till Challange, våran sportbar här i stan.



Bilder från dagen kommer senare, om jag hittar sladden till kameran dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback