2010-11-16 | 20:23:17

Billöst geni.

Jag tror jag har fixat det.
Alltså JAG, alldeles själv har jag fixat datorn !! Jag måste ju vara ett geni eller ngt. ;0).

Skulle egentligen till Li på klädparty med svärfar har lånat våran bil igår, då hans fläkt pajade. Och att vara utan fläkt i ett vinterland är ingen höjdare tydligen.
Så jag är lixom fast här hemma. Sambon blev beordad att stanna på övertid då Swedbank har problem.
Så det är min mugg och jag. Ikväll är den fylld med Chai och skummad mjölk.



Ikväll är det Cougar Town iallafall, det ska jag minsan se. Ska upp till Lule i morgon då de håller en inspirationsdag för alla som går sista året på sin utbildning. Tips och trix hur man lyckas ute i den stora världen. Föreläsningar och fika består dagen av. Jag tror och hoppas på att det blir riktigt intressant.
Kan inte fatta att till våren är jag klar, då ska jag ut och försöka göra mig ett namn, läskigt och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback