2010-11-17 | 20:41:04

De snurrar lite.

Ögonen svider och stjärten gör ont.
Suttit här sen sist och läst på om alternativ- samt komplementärmedicin. Jag upptäckte en ny sak, låna hem böcker på datorn. Mkt praktiskt.
Tror jag förstår begreppen lite bättre iallafall. Men folk säger att de har haft mkt lättare att hitta argument emot dessa. Jag har hittat mer för.
Hm.
Aja, de kanske blir bättre när jag träffar Charlotte i morgon.

Nu ska hjärnan få vila en stund hade jag tänkt. Man vill ju inte överhetta den stackarn.
Fick förresten en H&M katalog igår, full med massa myskläder. Pyjamasar, mjukbyxor, hoodies och liknanade. Perfekta kläder till nu när man bara vill vara inne och mysa !!













Snälla tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback