2010-11-26 | 22:09:22

Det tråkiga är fixat.

Nu blir jag lite sur. Publicerade ett inlägg för flera timmar sedan och det syns fortfarande inte !!

Nåja dagen har flytit på. Kallt har det varit, det har nämligt blåst så att kylan går in i märgen. Huvva.
Jag har varit lite extra duktig och gick ner på Waynes för att plugga lite. Det var riktigt skönt att bara få sitta ner en stund och koncentrera sig på lite skola.

Ikväll har det självklart setts Idol här på Aronsgatan. Men jag har faktiskt varit duktig och gjort bort det tråkigaste med hela julpyntandet, jag har stått vid strykbrädan hela kvällen med gardiner och dukar. I morgon får jag pynta med det roliga, alla tomtar, stakar och allt annat !! Me like !!
Och på söndag är det dags för julmusik, julT och tändning av första ljuset.

Ska vänta på resultatet från Idol och sedan blir det nog sängen, ska upp tidigt i morgon för att jobba.
Måste säga att ni har varit riktigt dåliga på att ge mig tips till mitt adventsbak. Är det verkligen ingen som har några tips ??


Jag är stammis på Wayne´s. Personalen känner numera igen mig och vet direkt vad jag ska ha, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback