2010-11-20 | 10:05:59

Gammeldags julmarknad för att finna ro.

Lördagsmorgon som inleds med en kopp T och skidor.
Hoppas finna det lugn jag hade förra helgen.
Igår var knopp och själ inte riktigt i balans, tanken var stressad och jag hade svårt att njuta av de lugn som faktiskt fanns här hemma.

Senare idag blir det gammeldagsjulmarknad med mamma bland kyrkstugor och snöiga gator. Försöker att inte ha för stora förväntningar, men det är svårt. Jag vill så gärna att det ska vara julmysigt och att jag ska bli som ett barn på nytt.

Hade lite panik över att jag inte börjat köpa julklappar ännu, jag brukar vara ute i god tid. Mestadels för att R och mamma fyller år runt jul. Så jag måste både komma på julklappar OCH presenter till dem båda.
Insåg dock att mycket kan jag ju köpa i London, kanske lite svårare att handla åt mamma eftersom hon följer med mig.
Så paniken har lagt sig lite.

Längtar till nästa helg, då man får börja pynta, lyssna på julmusik och gå på skyltsöndag. Det ser bra ut för en vit skyltsöndag i år. Minns de senaste med blask och gråa vägar.

Nu är mitt T klart, skidorna börjar och jag ska krypa ner i soffan en stund.
Finna lugnet.

Ha en skön lördag !!




Diesel gillar också att se på skidor.

Kommentarer
Sandra skrev:

Är de inte en häst på tv;n ser nästan ut som det... och DET är mycket bättre än skidor hahahaha!!!

2010-11-20 | 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback