2010-11-25 | 23:08:31

Hjälp mig med mitt adventsbak.

Jag hade tänkt baka lite till på söndag då första advent är. Ja alltså inte nu ikväll men kanske i morgon eller på lördag.

Så nu vill jag att ni delar med er av era favorit recept som ni bakar till jul. Det kan vara vad som helst. Peppra mig med recept på goda kakor, bröd eller annat ni tänker njuta av till första advent.
Jag älskar allt som har med saffran att göra och sambon är TOKIG i pepparkakor.
Men som sagt, skriv gärna vad ni tänker njuta av på söndag. Vill ni vara anonyma så går det ju självklart bra !!

Kanske om ni är riktigt duktiga, att jag delar ut en liten hemlig present till någon som tipsar mig. ;0).


Nu väntar jag !!




Att det blir att göra Leilas saffransskorpor, det är då ett som är säkert !!

Kommentarer
Anonym skrev:

lät sjukt gott.. saknar lite julsmaker här

trevlig fredag på dig:)

2010-11-26 | 05:43:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback