2010-11-03 | 13:58:04

Jasi, jasi.

Jasi, jasi man borde väl vara van vid detta laget. På Samhall gick det väl bra, men vi hade helt andra människor än sist. Hela grejen går ju ut på att följa en grupp under deras utveckling i fem veckor. Lite svårt när man inte ens får träffa samma folk. Att göra ett seriöst upplägg känns ju inte så himlans motiverat. De som kom idag hade redan provat på det vi tänkte köra, men men.

Nu MÅSTE jag läsa lite. Ska gå ner och sätta mig på ett café igen, för här hemma får jag ingenting gjort.

Fick förresten H&Ms nya katalog idag, det var inte snällt av dem. Så mkt fint och deras julsaker, I like.

Aja återgå till skolans värld.


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag skrev:

HM har så mycket fint. skulle lätt ta med mig hela butiken. :-)

2010-11-03 | 14:02:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback