2010-11-03 | 22:34:37

Lite grovjobb.

Efter att ha fjäskat för sambon, så satte jag mig med skolan igen. Satt en stund, sedan tappade jag upp ett bad och la mig där bland IKEAs juldoftande badskum och pluggade lite till.
Tillslut sa hjärnan stopp.

Jag har varit lite nyttig ikväll och rengjort spisen, alla knappar till den, kylskåpslådor och kylskåpet.
Faktiskt lite skönt att få koppla bort hjärnan en stund och bara vara lite fysiskt aktiv för en stund.
Men att saker kan bli så skitiga !! Eller det kanske bara är R och jag som är små svin. ;0).

Nu ska jag faktiskt krypa i säng, ska vara på jobbet 07.00 för möte och utbildning. Sen blire mera plugg !!



Sov gott !!

Kommentarer
Karin skrev:

hehe så söt bild, ser lite sömnig ut:)

hoppas du får en fin torsdag borta i Sverige!:)

2010-11-04 | 07:49:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback