2010-11-02 | 21:44:15

Riktig kakao finns numera i mitt skafferi !!

Shit vad trött jag är.
Blev liiiite plugg, snart kan jag ryggens muskler (hoppas jag.) Men jag var ju "tvungen" att vara lite trevlig med sambon när han hade ledig dag och allt.
Vi var ner på stan en sväng och födelsedagshandlade åt två vänner, sedan veckohandlade vi lite.

I min jakt på presenter till Elin så fann jag något jag letat efter ett bra tag, nämligen Valrhonas kakao !!
Nu ska jag baka något riktigt gott med superkakao. Trodde inte att det fanns i Pite, men inne på en liten godisaffär så fanns den minsann. De hade en hel del andra kvalitetsprodukter, inte bara från Valrhonas.
Gissa om jag min chokladgalning blev glad. Jag har haft en guldgruva alldeles mitt framför näsan.


Haha kärlek minsann !!

Har pluggat nu ikväll och jag känner att hjärnan börjar få nog. Ska nog hoppa till soffan och mysa en stund. Cougar Town snart jhu !! Älskar den serien, så himlans skön.

Kan avsluta med att visa två saker till som jag fick med mig hem idag.
En kalender för nästa år, 39 pix på Coop för medlemar. Nice price. Är egentligen sugen på en från personlig almanacka, men ni vet ju. Spara pengar till London är ju mitt nya motto.
Sen köpte jag hem Elles Mat och Vin, jubileumnummret (jag är lite seg, jag vet.) Den ska jag få mysa med när jag pluggat färdigt i veckan.

Ha en skön kväll !!


Kommentarer
emelie skrev:

Haha knappt!

2010-11-02 | 22:42:25
URL: http://matomspunnet.blogg.se/
Millah skrev:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-03 | 08:36:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback