2010-11-10 | 16:14:09

Lätt snöfall.

Snöstormen har ändrat form, och nu faller snön i ett lugnare tempo.
Ganska så mysigt.
Jag sitter här framför datorn, några tända ljus finns runt om i lägenheten. Stjärnstoft finns i T-koppen och jag känner nästan att jag kommit ned i varv.

Märkte ganska tydligt hur stressad jag var när vi höll i Mindfulnesskursen idag, jag var lite irriterad och kände att varför ska vi hålla på med detta när deltagarna bara sitter och fnissar och inte ens vill vara där. Sedan gjorde vi en andningsövning och vips var jag lugn och avslappnad. Det härliga var att så blev även deltagarna och från att ha suttit med armarna i kors och ifrågasatt allt vi gjorde, var de öppna och vi kunde föra en dialog.
Det var så roligt att se förändringen !!


Kommentarer
Linnea skrev:

Om boston brown bread: för att vara ett bröd tycker jag att det är ganska så sött. Jag tyckte att det passade väldigtt bra till det mesta!

2010-11-10 | 20:39:26
URL: http://lavandulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback