2010-11-22 | 15:13:56

Eftermiddag.

Jag älskar verkligen att vara ute på hundprommisar under vintern, iallafall när det är bra väder kanske jag bör tillägga.
Solen som skiner, snön som glittrar, hundar som är så lydiga och klockrena, frisk luft och när man kommer in så är man fint rödrosig om kinderna.

Diesel fick idag busa med en lite äldre herre, hund alltså, överlycklig blev han !! Han älskar verkligen allt och alla. Eskil är ju inte så intresserad av andra hundar på det sättet, han hälsade sen gjorde han det han älskar. Rulla och äta snö. =0).
Blev faktiskt lite sugen på att jakträna. Surfade in på SSRKs hemsida, Piteå, såg att de har träningar på måndagar i ridhuset på Grans. Måste nog ta mitt arsle och bege mig dit någon kväll. Fast jag tror vi måste träna lite här hemma först, hehe vi är ju inte så uppdaterade på den fronten.
Klippte dem lite oxå. Men de ser båda fortfarande ut som två lurvenpajsrar.

Sitter nu med kopp T och lyssnar på Eftermiddagarna med Titti och Benji. I like !! Jag försöker om jag är hemma att lyssna på dem varje eftermiddag. Jag tycker de är riktigt bra. De spelade nyss Michael Jacksons nya låt.
Vet inte om det bara är jag, men jag tycker att de är lite läskigt på något sätt, när de spelar en ny låt från någon som är avliden.

Surfar efter lite juklappar. Har nog hittat en klapp eller present till mor, samma till sambon.

Utanför fönstret är det mörkt som om det vore mitt i natten. Jag har huvudvärk, vilket är extremt ovanligt.
Måndagen rullar vidare.

Kommentarer
Marith skrev:

Det var så lite kära vän!!

Kram Marith

2010-11-22 | 18:22:35
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback