2010-11-22 | 11:08:02

Hallå.

Arbetsdagen igår gick faktiskt fort. Dock har jag inte varit på Kollo så mkt, kände mig som en liten prao-elev. Tur man har snälla arbetskamrater som mer än gärna ställer upp och hjälper en och säger vad man ska göra.
Kvällen avslutades med Big Bang i soffan med sambon.

Jag sov liiiiite för länge idag. Orkade bara inte släpa min kropp ur sängen. Vaknade ett flertal gånger, men som sagt orken att kliva upp fanns inte. Dock när jag hörde att någon hund började äta så flög jag upp !! Diesel hade insett att Eskil hade lämnat lite mat, om vi säger såhära Diesel behöver inte nå extra just nu. ;0).

Btw, lyckades övertyga sambon om att vi bara måste åka till IKEA en sväng. Vi insåg att enda tillfället typ innan jul var i morgon. Så släkt och vänner, är det något som ni behöver från IKEA, hör av er.
Sen så tvingade vi med oss en stackare till !!


Funderar om jag kanske ska klippa till hundarna lite idag. De ser verkligen inte vackra ut just nu.
Men först ska jag lyssna lite på Robert Gustafsson som är på efter tio.
Sen en prommis med vovvarna, sen får vi se om jag ids klippa dem.

Ha en bra måndag !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback