2010-11-12 | 23:04:00

Vissa dagar.

Vissa dagar känns allt bara blääääää, idag har inte varit en sådan dag för mig.

Iof så sov jag lite dåligt i natt, men annars fick dagen en bra början. Skickade iväg sambon på jobbet.
Frukosten intogs på mysigt café med lugn.
Lite handling innan jag skickade iväg R till Kiruna för att tävla. Klart jag saknar honom, men jag vet att han är iväg och gör något han verkligen brinner för.

Vädret har varit underbart !!
Snön lyser verkligen upp världen, lampor och ljus står i fönsterna och det knarrar så härligt under skorna.
En sådan dag där jag skulle ha kunnat gå och gå hur långt som helst.
Glada hundar som rullat och skuttat i snön.

En liten powernap innan Idolmyset.

Känslan som finns nu är så skön. Det känns som om hela världen bara väntar på att få explodera i ljus. Förväntningarna inför julen skapar en spänning i luften nästan. Jag tycker om att vara ute och gå, titta på hur folk pyntat i sina hus. Allt det försvinner ju efter julen, då folk är less och allt tas ner.
Mörkret är inte lika skrämmande, det är inbjudande.

Jay var helt enkelt bäst ikväll. Att Elin åkte ut var en chock.
Nu ska jag krypa ner i soffan en stund och se Modern Family.
Sen ska jag försöka sova.

Vissa dagar känns allt bara bläääää, idag har inte varit en sådan dag för mig.
Jag har upplevt så mkt idag.
Små enkla sköna saker.
Vardagen.
Den kan vara så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback