2010-10-07 | 11:01:54

Grattis Birgittor !!

Min dag började egentligen för någon timma sedan. Men jag har tagit det lite lugnt på morgonen, satte på radion och läste tidningen i lugn och ro. Sen gick jag och pojkarna på en promenad, då blev jag haffad av lokaltidningen, de har varje helg en liten spalt där en fem-sex personer får berätta vad de ska göra i helgen. Dock är det med foto och då jag kände mig allt annat än fotogenisk idag, så tackade jag vänligt nej.

Sitter nu här med en kopp monsterT, det som smakar hallon/lakrits. Riktigt gott och jag är egentligen ingen lakrits människa när det gäller bakverk, drycker och liknanade. Vissa godisar funkar men då ska de vara SALT.
Om ungefär 45 minuter ska jag stå och vänta på bussen som ska ta mig till skolan. Triggepunkter på schemat som sagt.

Ikväll blir det bio, då Coopan bjuder. Allt gratis är bra, eller hur ??!! ;0). Kommisare Späck skulle vi tydligen få se. Jag är ju inget stort fan av svenska filmer, men det kan nog bli bra ändå. Alltid roligt att umgås utanför jobbet med arbetskamraterna, även om man ibland inte känner igen dem utan blåstället, hehe.

Vill passa på att gratta alla som heter Birgitta på namnsdagen.
Ett speciellt stort grattis går till min älskade mamma såklart !!

På tal om namnsdagar och att vi i våran familj firar dem lite sådära lagom. Igår fick jag en supersöt anteckningsbok av mamma min. I den ska jag skriva ner mina tankar och framtidsplaner. Att skriva ner saker på papper kan göra allt så mkt mera konkret.


Tack mamma lilla.

Nä hejn duger inte. Nu ska jag göra mig klar och snart gå till bussen.
Kan ni fatta att det redan är torsdag ?? Iof så jobbar jag i helgen, men tiden rusar verkligen iväg.

Kram på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback