2010-10-30 | 18:28:35

Happy Halloween typ.

Nytt försök.....hatar när den gör så. Hoppar iväg en massa sidor och förstör.

Jag hade skrivit om hur trevlig vi hade igår kväll hos Maria och Niklas. De fick massage och jag fick T och se Idol. Jag fick massera framför en brasa, hur mysigt som helst jhu !! När jag kom hem var jag dock skit trött, tre massager samma dag känns. Somnade snabbt och sov hårt. Dock var de inte alls roligt att stiga upp 06.00 när klockan ringde.

Jobbet gick dock bra, snälla Marcus bytte med mig efter ett tag så jag fick vara på brödet istället för på frukten. I love the bread. Så himlans kul och massor att pyssla med. Tiden flyger iväg, och tyvärr hinner man inte alls med allt man hade tänkt.
Åsa jobbade idag, vilket alltid förgyller mina helger, så är det bara, I diggar Åsa !!

Ikväll ska nog alla Piteås barn ut och tigga godis. För shit vad folk har köpt godis, vi hade x-price på det och folk blir som tokiga, även om det typ bara är någon krona billigare.
Jag har varit i USA under ett Halloween, och där firar man verkligen rejält. ALLA firar verkligen. Det var ganska så häftigt att se. Ska rota runt i hårddisken och se om jag hittar några foton från det. Vi var i OC och kollade just under de dagarna och där var pyntningen enorm !! Stora uppblåsta figurer, häxor, pumpor och spöken överallt.

Ska göra mig klar och dra iväg på lite galej, blir nog dock ingen utgång eftersom jag ska jobba i morgon. Men ska bli kul att träffa lite roligt folk och vara lite umgåsig en stund. Sambon har tagit hundarna ut till sina föräldrars stuga, så jag behöver inte ha dåligt samvete över dem heller.

Bjuder på lite bilder på hur vi "firat" Halloween här hemma.


Herr pumpa.





Jag tog mig en kopp Monster Thé.

Jag är väl egentligen inget stort fan av just Halloween, jag tycker våran svenska Allhelgona är mysigare !!

Ha en trevlig kväll alla !!

Kommentarer
Helena skrev:

Vilken fin pumpa! hoppas du hade en bra halloweenhelg! :)

2010-10-31 | 15:21:40
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback