2010-10-16 | 11:58:17

Jag är grym

Lite stolt över mig själv. Har suttit och skrivit på en skoluppgift på morgonen, som nu är i princip klar. Gillar att ha det jag skriver liggandes ett tag, så att den lixom får mogna lite.
Jag tror det är min pluggarmugg som gjorde att jag var så duktig denna lördagmorgon.

Sambon är borta och tittar på när vuxna män kramas, greppling tror jag det kallas. Hundarna sover, så läggan är ganska så tyst och lugn. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Kanske surfa runt lite på IKEAs hemsida och se om jag hittar ngt jag MÅSTE köpa i morgon.

Jag kommer på mig själv med att sitta här och tycka att jag är ganska så duktig som i princip gjort klart min uppgift. Nu har jag mera tid åt annat till veckan. Man får faktiskt känna sig duktig, det är inget fult med det.

Nu ska jag värma på mitt T och läsa lite bloggar, klockan har hunnit bli tolv. Kläder är kanske något man borde tänka på ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback