2010-10-29 | 17:42:42

Min fredag.

Lite småsur de två senaste dagarna. Vet inte varför, irriterande när humöret inte är som man vill att det ska vara.

Har precis kommit in från en promenad med alla tre pojkar, det var ganska så kallt ute. Dock skönt att få lite luft i lungorna och nu när boysen ligger helt utslagna, då gör det gott i mattehjärtat.
Ska snart åka ut till Rosvik, ska knåda Maria lite, kanske Niklas. Idol hoppas jag att de blir också. Och några koppar T förväntar jag mig att det bjuds på !!
Börjar tidigt i morgon så det blir nog inte alltför sent, tråkig som man är så är man viktigt med att få tillräckligt med sömn såhära på äldre dar.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll alla !!


Kommentarer
Jennie skrev:

Hoppas du hade det trevligt i Rosebay som vi inföddingarkallar det :) Du ska få knåda mig också nångång också, syns på söndag Kram

2010-10-29 | 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback