2010-10-20 | 06:47:40

Mörker.

När sambon håller på att bli förkyld så snarkar han lite lätt (läs, som ett sågverk.) Så istället för att jag ska ligga och irritera mig över detta så brukar jag flytta ut på soffan. I natt snarkade även båda hundarna rätt så rejält, förstår inte vad det är med mina karlar !!
Jag lider dock inte så mkt, sover riktigt gott på våran soffa.

Ute är det becksvart, jag ser ingenting genom mina fönster. Som sagt, det har sin charm med att äta frukost till tända ljus. Speciellt innan jul, den dära nästan lite magiska känslan. Sedan i mitten av februari så är det inte lika mysigt längre.
Men än så länge tänker jag njuta !!

Blir en sväng upp till skolan idag. Jessica ska köra oss, så man sparar en bussresa, eller när jag tänker efter så sparar jag ju två. Härligt !!
Sen ska jag till Coopan, var visst något test på datorn som alla anställda var tvungen att göra, så jag ska in och göra mitt idag.
Sambon jobbar kväll, så jag ska plugga och vara duktig ikväll hade jag tänkt.

Nu ska jag dricka upp min kopp T och packa min ryggsäck.
Hoppas ni alla får en skön onsdag !!




Kommentarer
Helena skrev:

åh gud vad härligt ljus, luktar det lite jul av det då? :)

2010-10-20 | 17:31:57
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback