2010-10-10 | 08:12:22

Update.

Även om kroppen kändes bra så valde jag att inte blogga när jag kom hem från jobbet igår. Dels för att jag ville umgås lite med min sambo, och dels för att efter en dag i en full butik kan det vara skönt att bara få "vara" en stund. Dock måste jag säga att utbudet på dummburken en lördagskväll är uruselt !!
Tur att det finns mysiga böcker att krypa ner under en filt med.

Jag har börjat få julmys-IL, igår tände jag ett ljus som doftar kanel och äpplen och det pirrade i hela mig. Inte så bra att redan nu längta för mkt, ilet kan ju lätt gå över innan julen är här. Men ifjol var det ju så mysigt att baka saffransskorpor, vörtbröd, göra pepparkaksmusli, tryfflar, göra egna saker att ge bort. Pysslandet och stökandet innan är nästan det roligaste kan jag tycka.
Att få uppleva julskyltningen i London (JA, jag tjatar, men det får ni leva med. Ser så sjukt mkt fram emot det.) och kanske få med sig någon julprydnad hem, ja det ska bli rooooooligt.

Nä vet ni vad, det är inte bra att ni skriver så många bra och roliga inlägg, jag kommer ju komma försent till jobbet !! Sista dagen sen är jag ledig två helger på raken. Nästa helg har jag och Maria bokat in en IKEA-resan, ska bli så NICE !!

Ha en skön söndag !!

Kommentarer
M I M I skrev:

åhh vilket mysigt inlägg! man längtar ju efter julen ännu mer nu!



sv: tyvärr så ska jag förmodligen inte åka till london längre, så jag har inga tips till dig :/

2010-10-10 | 15:54:23
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Filippa H. skrev:

Vad bra att tipsen var till någon nytta :)

Och tack, igen, haha.

Vad är det du jobbar med? (apropå du skrev tidigare att du stått i butik hela dagen)



Ha det! / F.

2010-10-11 | 08:49:04
URL: http://mitt-stora-koksaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback