2010-09-24 | 12:42:22

Gräsand.

Jag är en gräsand i helgen, ni vet en sån grön fin en !!
Sambon har jag skickat ner till sin syster. Han har länge "gnällt" över sitt dåliga samvete att han inte har hälsat på henne på ett tag. Så då gjorde jag slag i saken, kollade upp biljetter och allt. Då blev det lite omständigt helt plötsligt, men pratade precis med honom och han har precis blivit upphämtad i Falkenberg.
Och helt gräsandig är jag ju inte, har ju två gula monster som förföljer mig.

Sen så ska mamma och jag ha lite myskväll ikväll. Tror aldrig vi haft en uttalad Jenny och Birgittakväll förr. Pappa är och fiskar så jag tänkte passa på att kanske bjuda mamma på lite god mat, se lite TV och förhoppningsvis boka en Londonresa (min lärare är dock seeeeg på att svara mig om en kurs.) Innan det kanske det blir att göra stan lite osäker.
Jag är ganska så trött idag, sov konstigt i natt. Tror faktiskt inte att det hade så mkt med att R var borta att göra, som det hade med en dålig höft och lite andra krämpor. Så en dag i lugnet och umgåsighetens tecken blir bra för mig.

I natt när jag inte kunde sova, så spionerade jag på mina grannar. Alltså att vara uppe där runt tre kan vara ganska så mysigt ibland. En av mina grannar satt länge och väl i köket och jag trodde han var naken fram tills det att han ställde sig upp och visade upp ett par tarzankallingar typ. Någon annan i hans lägenhet satt på balkongen och rökte. Vem vet de kanske hade haft sig en mysig stund ??!! Jag har en del fönster att titta in i, de flesta var ju såklart mörka och folk sov. Men de vore roligt att sitta en hel dag och bara titta på vad folk gör, hur de lever sina liv osv. Utan att de ser mig alltså, vad ska de annars tro ??

Ha en skön fredag. Och tänk på att den enda som egentligen har rätt att döma dig, är du själv !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback