2010-09-30 | 12:43:26

Härliga höst.

Återigen bjuder hösten på en underbar dag !!
Kallt men med härlig luft och en sol som skiner.
Sambon börjar senare idag så vi började dagen med en promenad längst Södra Hamnen med hundarna. Det var riktigt härligt och vovvarna skötte sig som små änglar. Diesel fick sedan gå igenom hela stan helt okopplad och han gick kloss vid min sida hela tiden. Jag tror han tyckte det var ganska så roligt att få "jobba" lite igen.

En dusch senare sitter jag här med en kopp Regnbågste och funderar över dagen lite. Det är tjejkväll i stan så det kanske blir en sväng där om jag känner att jag är nå sugen. En kväll i soffan drar just nu lite mera, höhö.

Mamma och pappa mår då båda bra, mamma lite mera mör än pappa som bara kändes sig mjuk. Skönt att man iallafall inte "förstört" dem. Själv är jag lite trött i ländryggen och träningsvärk i magen (nice.), och sov som ett litet barn i natt.

Ska vara lite trevlig med R innan han åker och jobbar nu.
Hoppas ni andra har lika härligt väder som det vi har och att ni får en skön torsdag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback