2010-09-13 | 10:51:38

Måndag idag igen.

Hela sommaren så vaknade jag strax baki åtta. Now a days vaknar jag in princip alltid efter nio, om jag inte ska upp på skolan dvs.
Har suttit upp, druckit lite T och läst en massa mysiga bloggar. Solen skiner ute, men jag vet inte vad temperaturen är. Man blir ju så lätt lurad under denna årstid, det kan verka varmt och skönt, men när man kommer ut biter kylan i kinderna.

Planerna för dagen är att gå ner på stna en sväng, mamma ville jag skulle köpa nå handdukar till farmor och farfar, jag funderar på att baka en enkelt sockerkaka med äpple i. Plugga lite och ta det ganska så lugnt. Förkylningen har inte riktigt lämnat min kropp känner jag, rosslar fint när jag drar djupa andetag. Bättre bli ordentligt frisk än dra på sig nå mera skit.

Vad ska ni göra en dag som denna ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback