2010-09-07 | 18:44:12

Mera massage.

Massage idag med på schemat. Gick igenom lite fler specialgrepp på ryggen, sätesmuskulaturen (inte säga stjärt.) samt nackmassage.
Jag gav ju bara idag, man ska inte massage om man är förkyld. Var riktigt sugen några gåner att lägga mig ner, vissa grepp så hur sköna ut som helst.

Sen jag kom hem har jag varit ute med pojkarna en sväng. Vädret är fantastiskt, solen värmen denna kvällen mer än den värmde många kvällar i somras.
Jag har även gjort en kroppskänning i mindfulnessen. Skönt, men jag börjar känna att jag är riktigt trött nu. Ska gå igenom greppen från idag, renskriva klottret.

Soffan, en bok tills Idol börjar, det blir min melodi sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback