2010-09-15 | 14:44:09

Vem är den vänliga själen ??

Kommer hem efter en dag på skolan som innehållit teori om mental träning, samt avslappningsövningar. Glömde mobilen hemma, känns lite naket. Man funderar hur många missade samtal och sms som skall finnas.
Inte ett enda, man är visst inte så populär som man tror, hehe.

Dock fanns det tre nya påsar T, plus en söt lite burk på min diskbänk !! Vem kunde veta att jag skulle komma hem kall och frusen, för vädret är verkligen inte roligt idag. Måste göra lite efterforskningar vem den vänliga själen är, men först ska jag dricka mig en kopp Roobios Hallon och Yoghurt.

Ser att jag fått en fundering om hur man får kontakt med mig, jag har tydligen ingen mejl ute synligt på bloggen. Och var jag lite mera teknisk så skulle jag lägga ut den, men det kan jag helt enkelt inte.
Min mejl är dock [email protected] så det är bara att mejla på !!

Nu ska jag ta en stund för mig själv här med min kopp och läsa vad alla andra har gjort idag.



Kommentarer
Anonym skrev:

Hej hej hallå...

Men Jenny nog tror jag att du fixar att lägga upp mailen som en Gadget i sidomenyn.

Jag vet ju inte vad det heter i blogg.se men så svårt kan det ju inte vara.

Lycka till!!

Psssst så gott det lät med det där nya Te´t du fått hem av någon trevlig, snäll men okänd beundrare!?

Ha det bra!!

Kram Marith

2010-09-15 | 20:43:29
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback