2011-04-12 | 13:11:38

Bra tisdag också.

Som sagt, Lilleman fyller år idag. Detta ska vi fira lite senare.
I övrigt har denna dagen också börjat bra, fick tillbaka MI-rapporten och där fanns ett VG.
Lovely !!
Vi firade detta med en lång hundpromenad, med snälla och lydiga, men framförallt glada hundar.
Mitt paket från Tefrossa hade även det kommit, så jag gick för att hämta det. Hann förbi en sväng på Coop för att träffa lite goa människor.

Sitter nu här med en kopp Pärsonsplitt, ska tydligen smaka likadant som glassen. Luktar då sjukt gott, så jag hoppas det smakar lika bra.
Att ha en tvättmaskin men ingen torklina, har jag insett inte är världens bästa kombo. Nu ser det ut som om maskinen spytt tvätt runt hela lägenheten. Så jag ska plocka ihop det idag......kanske måste jag "provköra" en maskin till idag.;).
Ska även skriva lite på exjobbet och projektarbetet.

Men först ska jag avnjuta en kopp Päronsplitt och se lite serier.

Ha det gött !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback