2011-04-06 | 12:23:49

Energi !!

Energi, energi, energi !!
Vissa människor ger så mkt.
Jessica är verkligen en sådan, hon smittar av sig sin positiva inställning och ger mig så mycket energi att jag nästan ville ställa mig upp och dansa på bibblan idag. Men jag gjorde det inte. ;).
Vi färdigställde enkäten och bestämde träffar för framtiden. Känns som om vi är på G nu. Och jag ser positivit på framtiden.

Jag har hunnit vara ute med hundarna i slasket, dammsuga, spilla ut mjölk i kylskåpet, spilla ut Teet på diskbänken, köpa nya tulpaner-jag älskar tulpaner och försöker unna mig en ny bukett i veckan- planerat dagens middag, surrat i telefonen och dricka T.
Skönt när man har energi !!

Nu ska jag faktiskt unna mig att sitta i soffan och läsa en vanlig bok en stund. Det är en favoritsysselsättning när det regnar och är grått ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback