2011-04-22 | 18:22:00

Påskgotta och cykling.

Det blev att ta årets första cykeltur ut till Munkis.
Åkte först förbi och sa hej till Kusin med familj. Lämnade en liten påskpåse. R har ju haft lite dåligt i höften i veckan, men tack och lov var han bättre idag.
Hundarna fick följa med och när de såg att det fanns snö kvar på Tommys gård blev det överlyckliga !!

Cyklade vidare till mamma. Pappa är ju som sagt i Lule.
Där fanns moster Ulla och Erik.
Pojkarna fick vara lite påskkärringar och gav mommo och moffa varsin påskpåse.
Vi satt och surrade där en stund. Såklart hade mamma även påskgotta åt hundarna. Samt att de fick en lite leksak.
Ytterligare lite snöbus hann de med innan vi styrde nosen hemmåt.
Cyklingen tog sammanlagt 75 minuter och jag kan lova att jag har två trötta pojkar här hemma nu.

Jag fick även jag lite påskgodis av den snälla påskharen och ett väldigt fint påskägg !!
Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt. Se senaste avsnittet av VPD och kanske börja på en ny bok.

Ha en underbar kväll alla !!



  



Årets skörd !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Javisst hade vi en bra Långfredag,dock med en sjuk liten tjej som ändå busade på som aldrig förr.Att dom orkar!? =)



Hoppas du får en kanonpåsk du med!

Kraam

2011-04-22 | 19:39:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback